Ιδιαίτερα μαθήματα Πόσο αποτελεσματικές είναι οι δωρεάν αγγελίες για ιδιαίτερα μαθήματα;

Πόσο αποτελεσματικές είναι οι δωρεάν αγγελίες για ιδιαίτερα μαθήματα;

Πριν από μερικά χρόνια, οι δάσκαλοι που παρέδιδαν ιδιαίτερα μαθήματα βασίζονταν στο να μαθευτούν από στόμα σε στόμα. Καθώς ο κόσμος όμως γίνεται όλο και πιο ψηφιακός, ο κλάδος των ιδιαιτέρων μαθημάτων χρειάζεται να υιοθετήσει πιο αποτελεσματικές τακτικές.

Οι δωρεάν αγγελίες για ιδιαίτερα μαθήματα σταμάτησαν να είναι αποτελεσματικές λόγω του τεράστιου ανταγωνισμού. Στις μέρες μας, δεν αρκεί να αναρτήσεις μερικές δωρεάν αγγελίες για να πετύχεις — η διαφήμιση πρέπει να ενισχυθεί με μια σωστή στρατηγική.

Η επιτυχία οποιασδήποτε διαφημιστικής καμπάνιας βασίζεται στην προσέλκυση πιθανών πελατών, επομένως η αποτελεσματική στόχευση είναι το πιο σημαντικό βήμα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά κανάλια, αλλά δεν θα πρέπει να περιοριστείτε μόνο σε αυτά. Οι πιθανοί μαθητές σας και οι γονείς τους μπορεί να επισκέπτονται διάφορους εκπαιδευτικούς ιστότοπους και πλατφόρμες με ιδιαίτερα μαθήματα.

Η καταχώρηση σε μια επιτυχημένη και αξιόπιστη πλατφόρμα αναζήτησης καθηγητών για ιδιαίτερα μαθήματα, όπως το instateacher, μπορεί να ωθήσει σημαντικά την καριέρα σας ιδιαίτερα αν η καταχώρησή σας είναι άρτια.

Τι να προσθέσετε σε μια πλατφόρμα αναζήτησης αναζήτησης καθηγητών για ιδιαίτερα μαθήματα

  • Κατάλληλη φωτογραφία. Επιλέξτε μία φωτογραφία όπου δείχνετε επαγγελματίες αλλά ταυτόχρονα φιλικοί. 
  • Την εμπειρία και τα μαθήματα που διδάσκετε. Μοιραστείτε κάθε λεπτομέρεια που θα διαβεβαιώσει τους μελλοντικούς μαθητές σας ότι είστε ο ειδικός που αναζητούν.
  • Προσόντα. Οι δεξιότητες διδασκαλίας και η εμπειρία είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για την πλειοψηφία των μαθητών, αλλά οι πληροφορίες σχετικά με τα προσόντα σας είναι εξίσου χρήσιμες.
  • Πτυχία και άλλες διακρίσεις ή διπλώματα.
  • Διαθεσιμότητα. Ενημερώστε τους πιθανούς μαθητές σας πότε είστε διαθέσιμοι — για παράδειγμα, Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 3 μ.μ. έως τις 8 μ.μ.
  • Τιμολόγηση. Οι τιμές σας μπορεί να είναι σταθερές ή να διαφέρουν ανάλογα με το αντικείμενο (αν διδάσκετε πολλά) ή άλλους παράγοντες. Μπορείτε ακόμα και να εξηγήστε πώς λειτουργεί η τιμολόγησή σας.
  • Videos με δείγματα της δουλειά σας και παρουσίασης του εαυτού σας.
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αναφέρετε μερικούς καλούς λόγους για να σας προτιμήσουν οι μαθητές.

Τα ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι και online έχουν πολύν μεγάλη ζήτηση, πράγμα που σημαίνει ότι η αγορά θα συνεχίσει να αυξάνεται. Για να ξεπεράσετε τους "ανταγωνιστές" σας, ιδιαίτερα αν ξεκινάτε τώρα την καριέρα σας, πρέπει να προσπαθήστε να έχετε τη σωστή παρουσία στα σωστά κανάλια.