Πώς τα ιδιαίτερα μαθήματα Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) ωφελούν τους μαθητές Λυκείου
Οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) παρόλο που δεν ανήκουν στην κατηγορία των δημοφιλών μαθημάτων, αποτελούν ένα απαραίτητο μάθημα που όλοι οι μαθητές που θέλουν να πετύχουν στη ζωή τους πρέπει να πάρουν σοβαρά.
Πώς τα ιδιαίτερα μαθήματα Οικονομικής Θεωρίας ωφελούν τους μαθητές Λυκείου
Οι μαθητές ενώ μαθαίνουν πολύπλοκα μαθηματικά στο σχολείο συχνά δεν μπορούν να υπολογίσουν ένα ποσοστό και στην καθημερινότητα είναι εξαιρετικά χρήσιμο να γνωρίζουμε πώς να υπολογίζουμε ένα ποσοστό, όπως και να γνωρίζουμε βασικές οικονομικές έννοιες.
Οι πρόσφατες οικονομικές κρίσεις αποδεικνύουν ότι είναι δύσκολο να διαχωρίσουμε την καθημερινότητά μας από τα οικονομικά. Αρκετοί άνθρωποι ακόμα και αν είναι μορφωμένοι μπερδεύονται με όρους όπως τα επιτόκια, ο πληθωρισμός και ο κρατικός δανεισμός. Όμως, αυτά είναι έννοιες που επηρεάζουν την καθημερινή μας ζωή και την οικονομική ευημερία μας. Η γνώση των βασικών οικονομικών βοηθά να κατανοήσουμε τι συμβαίνει και πώς να χειριστούμε καλύτερα τα διάφορα οικονομικά ζητήματα που προκύπτουν.
Τα οικονομικά μαθαίνουν τους μαθητές να σκέφτονται και να λαμβάνουν υπόψη τους ότι υπάρχουν περισσότερες από μία πλευρές σε ένα ζήτημα και να το εξετάζουν από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Αυτό τους επιτρέπει να σχηματίσουν μια πιο ισορροπημένη άποψη επί των οικονομικών/κοινωνικών θεμάτων.
Τα ιδιαίτερα μαθήματα ΑΟΘ με τον κατάλληλο καθηγητή θα βοηθήσουν το μαθητή να αγαπήσει τα οικονομικά κατανοώντας σε βάθος σημαντικές οικονομικές έννοιες και αναπτύσσοντας την κριτική του σκέψη. Η αποστήθιση δεν ωφελεί στο συγκεκριμένο μάθημα.
Η κατανόηση των οικονομικών είναι απαραίτητη για το μέλλον κάθε μαθητή που θα ξεκινήσει να εργάζεται στον επιχειρηματικό κόσμο. Η εστίαση στα οικονομικά δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στις μαθηματικές ικανότητες και δεν είναι απαραίτητο να είσαι άριστος στα μαθηματικά για να μπορέσεις να μάθεις βασικά οικονομικά. Οικονομικές έννοιες όπως η ανάλυση κινδύνου, τα οικονομικά μεγέθη και τα δεδομένα, θα βοηθήσουν τους μαθητές σε κάθε μελλοντική τους εργασία ακόμα και αν το αντικείμενό τους δεν έχει άμεση σχέση με τα οικονομικά.