για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
---------- ENGLISH TEXT FOLLOWS BELOW ----------
Μαθήματα Φυσικής και Μαθηματικών για IB & IGCSE/A-Level προσφέρονται δια ζώσης στην Αθήνα ή διαδικτυακά.
Διδάσκω Φυσική και Μαθηματικά για περίπου 40 χρόνια, σε δύο χώρες (Ελλάδα και Δανία), σε τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά και Δανέζικα) και σε ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών επιπέδων και περιβαλλόντων, όπως:
- ιδιαίτερα μαθήματα (δια ζώσης στην Ελλάδα και τη Δανία, και διαδικτυακά σε όλο τον κόσμο)
- Πανεπιστήμιο του Aarhus, Δανία
- σχολείο IB DP, Δανία
- δημόσια Δανικά Λύκεια, Δανία
- ιδιωτικά Βρετανικά σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (IGCSE - A Levels), Ελλάδα
- Φροντιστήρια μέσης και ανώτατης εκπαίδευσης, Ελλάδα
- ΜΚΟ (εκπαίδευση για ευάλωτες ομάδες), Δανία και Ελλάδα
IB & IGCSE/A-Level Physics and Mathematics lessons offered in Athens, Greece or online.
I have been educating students in Physics and Mathematics for about 40 years, in two countries (Greece and Denmark), in three languages (greek, english and danish) and on a broad spectrum of educational levels and settings, including:
- private tutoring (in person in Greece and in Denmark and online around the world)
- Aarhus University, Denmark
- IB DP School, Denmark
- public Danish Upper Secondary Schools, Denmark
- private British Secondary Schools (IGCSE - A Levels), Greece
- Tuition Centres for Secondary and University Education, Greece
- NGOs (education for vulnerable groups), Denmark and Greece
---------- ENGLISH TEXT FOLLOWS BELOW ----------
Η φιλοσοφία και η μέθοδός μου ως εκπαιδευτικός:
- να καλλιεργώ στους μαθητές μια θετική διάθεση για το μάθημα, και να δημιουργώ μια γόνιμη συνεργασία μαζί τους, όχι μέσω της «αυθεντίας» του δασκάλου, αλλά με το να σχετίζομαι με τους μαθητές με τρόπο που να τους κάνει να νιώθουν κατανοητοί, σεβαστοί και ασφαλείς στο να κάνουν λάθη,
- να ενθαρρύνω και να εκπαιδεύω τους μαθητές στο να αναρωτιούνται, να δοκιμάζουν, να αμφισβητούν και να αναπτύσσουν δημιουργική και κριτική σκέψη, αντί απλά να απομνημονεύουν και να αναπαράγουν,
- να προωθώ τη μάθηση όχι με το να μεταδίδω πληροφορίες και στοιχεία σε παθητικούς «αποδέκτες γνώσης» μέσω μονόδρομης επικοινωνίας, αλλά (εμπνευσμένος από τη διαλεκτική μέθοδο του Σωκράτη) μέσω συνεχούς διαλόγου και με την υποβολή των κατάλληλων ερωτήσεων που κάνουν τους μαθητές να ανακαλύπτουν οι ίδιοι τις απαντήσεις,
- να εξάγω την ουσία της απαραίτητης θεωρητικής γνώσης και να την οργανώνω γραφικά με τρόπο που αναδεικνύει ξεκάθαρα τις συνδέσεις μεταξύ των θεωρητικών εννοιών, κάνοντας έτσι τη θεωρία πιο εύκολη για τους μαθητές να την κατανοήσουν και αργότερα να την ανακαλέσουν,
- να αναγνωρίζω και να λαμβάνω υπόψη τα διαφορετικά ακαδημαϊκά επίπεδα, τα μαθησιακά στυλ και τις προσωπικές καταστάσεις των μαθητών,
- να υποστηρίζω πιο αποτελεσματικά τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή έλλειψη αυτοπεποίθησης ή κινήτρου, αξιοποιώντας την μεγάλη εμπειρία μου, αλλά και με το να λαμβάνω τακτικά εποπτεία από ψυχολόγους και επαγγελματίες ειδικής αγωγής,
- να εξασφαλίζω μια πιο ολοκληρωμένη και σε βάθος κατανόηση της ύλης, αξιοποιώντας τόσο τη θεωρητική όσο και την πρακτική προσέγγιση στο αντικείμενο του μαθήματος,
- να παραδίδω ένα μάθημα “ζωντανό” και συνδεδεμένο με την καθημερινή ζωή.
My philosophy and method as an educator:
- to cultivate a positive study attitude among the students, and establish a fruitful collaboration with them, not through the use of teacher’s "authority", but by relating to the students in a way that makes them feel understood, respected and safe to fail
- to encourage and train the students in wondering, trying out, questioning and developing critical thinking, rather than just memorising and reproducing
- to promote learning not by conveying information and facts to passive "recipients of knowledge" through one-way communication, but (inspired by Socrates dialectical method) through constant dialog and by posing the proper questions that make the students discover the answers themselves
- to extract the essence of the necessary theoretical knowledge and organise it graphically in a way that clearly showcases the connections between the theoretical concepts, and which makes theory much easier for the students to grasp, and later on, to recall
- to acknowledge and accommodate the different academic levels, learning styles and personal situations of students
- to support students with learning difficulties or lack of confidence or motivation more effectively, taking advantage of my vast experience, but also by regularly receiving supervision from psychologists and special education professionals
- to ensure a more comprehensive and in depth understanding of the syllabus by exploiting both the theoretical and the practical approach to the subject
- to deliver a lesson that is animated and connected to everyday life
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Λυκείου | 60 € | 60 € |
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Λυκείου | 60 € | 60 € |
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;
Το email σας καταχωρήθηκε με επιτυχία