Λαμπρινός Λάμπρος  58 ετών

  • Mathematics & Physics
  • Physics
  • Pedagogical and Didactical training and certification
Mathematics & Physics
Physics
Pedagogical and Didactical training and certification
Μήνυμα στον καθηγητή
3μαθήματα
40έτη εμπειρίας
3πτυχία

40 years of international experience in teaching Physics and Maths

---------- ENGLISH TEXT FOLLOWS BELOW ----------
Μαθήματα Φυσικής και Μαθηματικών για IB & IGCSE/A-Level προσφέρονται δια ζώσης στην Αθήνα ή διαδικτυακά.

Διδάσκω Φυσική και Μαθηματικά για περίπου 40 χρόνια, σε δύο χώρες (Ελλάδα και Δανία), σε τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά και Δανέζικα) και σε ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών επιπέδων και περιβαλλόντων, όπως:
- ιδιαίτερα μαθήματα (δια ζώσης στην Ελλάδα και τη Δανία, και διαδικτυακά σε όλο τον κόσμο)
- Πανεπιστήμιο του Aarhus, Δανία
- σχολείο IB DP, Δανία
- δημόσια Δανικά Λύκεια, Δανία
- ιδιωτικά Βρετανικά σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (IGCSE - A Levels), Ελλάδα
- Φροντιστήρια μέσης και ανώτατης εκπαίδευσης, Ελλάδα
- ΜΚΟ (εκπαίδευση για ευάλωτες ομάδες), Δανία και Ελλάδα


IB & IGCSE/A-Level Physics and Mathematics lessons offered in Athens, Greece or online.
I have been educating students in Physics and Mathematics for about 40 years, in two countries (Greece and Denmark), in three languages (greek, english and danish) and on a broad spectrum of educational levels and settings, including:

- private tutoring (in person in Greece and in Denmark and online around the world)
- Aarhus University, Denmark
- IB DP School, Denmark
- public Danish Upper Secondary Schools, Denmark
- private British Secondary Schools (IGCSE - A Levels), Greece
- Tuition Centres for Secondary and University Education, Greece
- NGOs (education for vulnerable groups), Denmark and Greece

περισσότερα

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει;

---------- ENGLISH TEXT FOLLOWS BELOW ----------
Η φιλοσοφία και η μέθοδός μου ως εκπαιδευτικός:

- να καλλιεργώ στους μαθητές μια θετική διάθεση για το μάθημα, και να δημιουργώ μια γόνιμη συνεργασία μαζί τους, όχι μέσω της «αυθεντίας» του δασκάλου, αλλά με το να σχετίζομαι με τους μαθητές με τρόπο που να τους κάνει να νιώθουν κατανοητοί, σεβαστοί και ασφαλείς στο να κάνουν λάθη,
- να ενθαρρύνω και να εκπαιδεύω τους μαθητές στο να αναρωτιούνται, να δοκιμάζουν, να αμφισβητούν και να αναπτύσσουν δημιουργική και κριτική σκέψη, αντί απλά να απομνημονεύουν και να αναπαράγουν,
- να προωθώ τη μάθηση όχι με το να μεταδίδω πληροφορίες και στοιχεία σε παθητικούς «αποδέκτες γνώσης» μέσω μονόδρομης επικοινωνίας, αλλά (εμπνευσμένος από τη διαλεκτική μέθοδο του Σωκράτη) μέσω συνεχούς διαλόγου και με την υποβολή των κατάλληλων ερωτήσεων που κάνουν τους μαθητές να ανακαλύπτουν οι ίδιοι τις απαντήσεις,
- να εξάγω την ουσία της απαραίτητης θεωρητικής γνώσης και να την οργανώνω γραφικά με τρόπο που αναδεικνύει ξεκάθαρα τις συνδέσεις μεταξύ των θεωρητικών εννοιών, κάνοντας έτσι τη θεωρία πιο εύκολη για τους μαθητές να την κατανοήσουν και αργότερα να την ανακαλέσουν,
- να αναγνωρίζω και να λαμβάνω υπόψη τα διαφορετικά ακαδημαϊκά επίπεδα, τα μαθησιακά στυλ και τις προσωπικές καταστάσεις των μαθητών,
- να υποστηρίζω πιο αποτελεσματικά τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή έλλειψη αυτοπεποίθησης ή κινήτρου, αξιοποιώντας την μεγάλη εμπειρία μου, αλλά και με το να λαμβάνω τακτικά εποπτεία από ψυχολόγους και επαγγελματίες ειδικής αγωγής,
- να εξασφαλίζω μια πιο ολοκληρωμένη και σε βάθος κατανόηση της ύλης, αξιοποιώντας τόσο τη θεωρητική όσο και την πρακτική προσέγγιση στο αντικείμενο του μαθήματος,
- να παραδίδω ένα μάθημα “ζωντανό” και συνδεδεμένο με την καθημερινή ζωή.


My philosophy and method as an educator:

- to cultivate a positive study attitude among the students, and establish a fruitful collaboration with them, not through the use of teacher’s "authority", but by relating to the students in a way that makes them feel understood, respected and safe to fail
- to encourage and train the students in wondering, trying out, questioning and developing critical thinking, rather than just memorising and reproducing
- to promote learning not by conveying information and facts to passive "recipients of knowledge" through one-way communication, but (inspired by Socrates dialectical method) through constant dialog and by posing the proper questions that make the students discover the answers themselves
- to extract the essence of the necessary theoretical knowledge and organise it graphically in a way that clearly showcases the connections between the theoretical concepts, and which makes theory much easier for the students to grasp, and later on, to recall
- to acknowledge and accommodate the different academic levels, learning styles and personal situations of students
- to support students with learning difficulties or lack of confidence or motivation more effectively, taking advantage of my vast experience, but also by regularly receiving supervision from psychologists and special education professionals
- to ensure a more comprehensive and in depth understanding of the syllabus by exploiting both the theoretical and the practical approach to the subject
- to deliver a lesson that is animated and connected to everyday life

περισσότερα

Μαθήματα

Σχολικά

Μαθηματικά

Προετοιμασία για
IB Mathematics Πρότυπα Σχολεία AP Calculus AP Statistics IGCSE A Levels Mathematics SAT BMAT IMAT UCAT GMAT

Σχολικά

Φυσική

Προετοιμασία για
IB Physics IGCSE A Levels Physics SAT BMAT IMAT UCAT GMAT

Σχολικά

IB Diploma

Προετοιμασία για
IB Physics IB Mathematics

Διαθεσιμότητα

ΔευΔευ ΤριΤρι ΤετΤετ ΠεμΠεμ ΠαρΠαρ ΣαβΣαβ ΚυρΚυρ
Πρωί
Μεσημέρι
Απόγευμα

Περιοχές εξυπηρέτησης

  • 180 περιοχές σε Αττική
    • Αθήνα Κέντρο
    • Πειραιάς Κέντρο
    • Αγία Βαρβάρα
    • Αγία Παρασκευή
    • Αγία Σοφία
    • Άγιοι Ανάργυροι
    • Άγιος Αρτέμιος
    • Άγιος Δημήτριος
    • Άγιος Ελευθέριος
    • Άγιος Ιωάννης Ρέντη
    • Άγιος Νικόλαος
    • Άγιος Παντελεήμονας
    • Άγιος Στέφανος
    • Αιγάλεω
    • Ακαδημία
    • Ακαδημία Πλάτωνος
    • Ακρόπολη
    • Άλιμος
    • Αμπελόκηποι
    • Ανθούσα
    • Άνοιξη
    • Άνω Λιόσια
    • Άνω Πατήσια
    • Αργυρούπολη
    • Ασπρόπυργος
    • Αφίδνες
    • Αχαρνές (Μενίδι)
    • Βάρη
    • Βάρκιζα
    • Βαρυμπόμπη
    • Βοτανικός
    • Βούλα
    • Βουλιαγμένη
    • Βριλήσσια
    • Βύρωνας
    • Γαλάτσι
    • Γέρακας
    • Γκάζι
    • Γκύζη
    • Γλυκά Νερά
    • Γλυφάδα
    • Γούβα
    • Γουδί
    • Δάφνη
    • Διόνυσος
    • Δραπετσώνα
    • Δροσιά
    • Εκάλη
    • Ελευσίνα
    • Ελληνικό
    • Ελληνορώσων
    • Εξάρχεια
    • Ερυθρές
    • Ερυθρός Σταυρός
    • Ευαγγελίστρια
    • Ζεφύρι
    • Ζωγράφου
    • Ζωοδόχος Πηγή
    • Ηλιούπολη
    • Ηράκλειο
    • Θησείο
    • Θρακομακεδόνες
    • Θυμαράκια
    • Ίλιον
    • Ιλίσια
    • Ιπποκράτειος Πολιτεία
    • Καβούρι
    • Καισαριανή
    • Καλλιθέα
    • Καλλιμάρμαρο
    • Καλλίπολη
    • Καλύβια Θορικού
    • Καματερό
    • Καμίνια
    • Κάντζα
    • Καπανδρίτι
    • Καρέας
    • Καστέλα
    • Καστρί
    • Κάτω Πατήσια
    • Κεραμεικός
    • Κερατσίνι
    • Κεφαλάρι
    • Κηφισιά
    • Κινέτα
    • Κοκκινιά
    • Κολοκυνθού
    • Κολωνάκι
    • Κολωνός
    • Κορυδαλλός
    • Κορωπί
    • Κουκάκι
    • Κουντουριώτικα
    • Κρυονέρι
    • Κυψέλη
    • Λαμπρινή
    • Λόφος Σκουζέ
    • Λυκαβηττός
    • Λυκόβρυση
    • Μαγούλα
    • Μαλακάσα
    • Μάνδρα
    • Μανιάτικα
    • Μαρκόπουλο Μεσογαίας
    • Μαρούσι
    • Μέγαρα
    • Μελίσσια
    • Μεταμόρφωση
    • Μεταξουργείο
    • Μετς
    • Μικρολίμανο
    • Μοναστηράκι
    • Μοσχάτο
    • Νέα Ερυθραία
    • Νέα Ιωνία
    • Νέα Κηφισιά
    • Νέα Πεντέλη
    • Νέα Σμύρνη
    • Νέα Φιλαδέλφεια
    • Νέα Φιλοθέη
    • Νέα Χαλκηδόνα
    • Νεάπολη
    • Νέο Φάληρο
    • Νέο Ψυχικό
    • Νέος Κόσμος
    • Νίκαια
    • Ντράφι
    • Ομόνοια
    • Παγκράτι
    • Παιανία
    • Παλαιό Φάληρο
    • Παλλήνη
    • Παπάγου
    • Πασαλιμάνι
    • Πατήσια
    • Πεδίον Αρεως
    • Πειραϊκή
    • Πεντέλη
    • Πέραμα
    • Περισσός
    • Περιστέρι
    • Πετράλωνα
    • Πετρούπολη
    • Πεύκη
    • Πικέρμι
    • Πλάκα
    • Πλατεία Αμερικής
    • Πλατεία Αττικής
    • Πλατεία Βάθης
    • Πλατεία Βικτωρίας
    • Πλατεία Κάνιγγος
    • Πλατεία Κλαυθμώνος
    • Πλατεία Κολιάτσου
    • Πλατεία Μαβίλη
    • Πολύγωνο
    • Ριζούπολη
    • Ροδόπολη
    • Ρουφ
    • Σαλαμίνα
    • Σεπόλια
    • Σκαραμαγκάς
    • Σπάτα
    • Σταθμός Λαρίσης
    • Σταμάτα
    • Σύνταγμα
    • Ταμπούρια
    • Ταύρος
    • Τερψιθέα
    • Υμηττός
    • Φιλοθέη
    • Φιλοπάππου
    • Φρεαττύδα
    • Φυλή (Χασιά)
    • Χαϊδάρι
    • Χαλάνδρι
    • Χατζηκυριάκειο
    • Χίλτον
    • Χολαργός
    • Ψυρρή
    • Ψυχικό

Πτυχία

  • Aarhus University  (ΑΕΙ)

    Master - Mathematics & Physics 1995
  • Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών  (ΑΕΙ)

    Πτυχίο - Physics 1991
  • Danish Ministry of Education  (Άλλες Σχολές)

    Πιστοποίηση - Pedagogical and Didactical training and certification 2007

Βιογραφικό

  • 1984 - Σήμερα
    Private tutor in Physics and Mathematics for High School pupils (IB, IGCSE-A Levels, Danish schools, Greek schools) in Greece, Denmark and online around the world
  • 2018 - 2021
    Teacher of Mathematics, Physics, Science and Computing to pupils in Key Stages 3 and 4 (IGCSE) at 2 British schools in Athens (St. Lawrence College & Byron College)
  • 2016 - 2018
    Education Officer at NGO Danish Refugee Council. Planning and implementation of the Education Program for children and adults at 4 refugee camps in Athens, Teacher of Mathematics, Line Manager for 5 Teachers and 2 Cultural Mediators
  • 2016 - 2016
    Tutor in Mathematics for students at University of Piraeus at a private Tuition Center (Simvoli, Pireaus)
  • 2004 - 2009
    Teacher of Mathematics, Physics, and Interdisciplinary Modules at 4 public Upper Secondary schools in Denmark (Egaa Gymnasium, Grenaa Gymnasium, Langkaer Gymnasium & Gedved HF)
  • 2005 - 2007
    Teacher of Mathematics at the International Baccalaureate (IB) Diploma Programme at an IB school in Denmark (Grenaa Gymnasium & IB)
  • 1998 - 1998
    Teaching Assistant in a General Physics course for 1st year Mathematics students at University of Aarhus, Denmark
  • 1995 - 1996
    Teaching Assistant in an Experimental Physics course for 3rd year Physics students at University of Aarhus, Denmark
  • 1989 - 1990
    Tutor in Physics for High School pupils at a private Tuition Center (Tomi, Ilioupoli)

Προσφορές

  • Έκπτωση για γκρουπ
  • Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
  • Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες

Υπηρεσίες

  • Ξενόγλωσσοι μαθητές
  • Μαθησιακές δυσκολίες
  • Άτομα με ειδικές ανάγκες
  • Διδασκαλία σε γκρουπ
  • Προσωπικές σημειώσεις
  • Προετοιμασία για πανελλήνιες
  • Φροντιστηριακές σημειώσεις
  • Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
  • Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
  • Προετοιμασία για υποτροφίες
  • Προετοιμασία για πανεπιστήμια εξωτερικού
  • Προετοιμασία για κατατακτήριες εξετάσεις
  • Προετοιμασία για διαγωνισμούς
  • Θερινά μαθήματα
  • Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων

Αξιολογήσεις