για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα στα Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, Λογοτεχνία, Έκθεση, Ιστορία και Φιλοσοφία για μαθήτριες και μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Διαθέτω 8 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, έτοιμο υλικό προσαρμόσιμο στις ατομικές ανάγκες της κάθε μαθήτριας και του κάθε μαθητή. Διαθέσιμες συστατικές επιστολές από προηγούμενες μαθήτριες.
Ασχολούμαι με μαθητές και μαθήτριες της μέσης εκπαίδευσης, Γυμνασίου και Λυκείου σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα γενικής παιδείας και στις τελευταίες τάξεις της δευτεροβάθμιας στα μαθήματα κατεύθυνσης, ήδη από τις προπτυχιακές σπουδές μου. Ως αντικείμενό μου είναι τα αρχαία Ελληνικά και Λατινικά (λεξιλόγιο, γραμματική, σύνταξη, ανάλυση κειμένου), η λογοτεχνία (κατανόηση του περιεχομένου, δομική ανάλυση, αναγνώριση των ρητορικών μέσων, ανάλυση ύφους, προσέγγιση του κειμένου στο πλαίσιο της βιογραφίας και του σύνολου έργου του λογοτέχνη, λογοτεχνικά ρεύματα, ιστορικό, πολιτισμικό και κοινωνικό υπόβαθρο, πνεύμα της εποχής, λογοτεχνική θεωρία, σύγκριση με άλλα λογοτεχνικά, αλλά και θεωρητικά κείμενα ελληνικής, ευρωπαϊκής και παγκόσμιας παραγωγής), η φιλοσοφία (κατανόηση του περιεχομένου, δομική ανάλυση, εξήγηση των όρων, σύνδεση των όρων, αποκωδικοποίηση του επιχειρήματος) και η ιστορία.
Έχω παρουσία, επίσης, σε περιβάλλοντα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, καθώς κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Νεοελληνικών Σπουδών στο Βερολίνο, παρέδιδα ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθήτρια γυμνασίου, έφηβη δίγλωσση Ελληνογερμανίδα, τρίτης γενιάς μεταναστών. Επίσης, στο Ινστιτούτο Ελληνικής Γλώσσας του Αγίου Νικολάου Λασιθίου, όπου εργαζόμουν, η τάξη, που είχα αναλάβει, απαρτιζόταν από φοιτητές και φοιτήτριες από τη Ρωσία, την Τσεχία, τη Γερμανία και τη Σερβία. Στο σχολείο των θερινών εντατικών μαθημάτων στο Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μετανάστευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, οι φοιτητές και φοιτήτριες της τάξης Β' και Γ' προέρχονταν από τη Σλοβενία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γαλλία, τη Λετονία, την Τουρκία, την Αγγλία, Αμερική. Το προηγούμενο φθινόπωρο έμεινα στην Αθήνα, όπου προσπαθούσα να βρω δουλειά στο αντικείμενό μου. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στην πρωτεύουσα, είχα δραστηριοποιηθεί στον τομέα του εθελοντισμού στην ΜΚΟ Metadrasi και παρέδωσα ελληνικά μαθήματα σε μαθητές και μαθήτριες από τα Βαλκάνια, τη Βόρεια Αφρική και την Ανατολική Ασία.
Ως άτομο και ως φιλόλογος, εργάζομαι σκληρά, αγαπώ το αντικείμενό μου και προσπαθώ συνεχώς να συνδέω την ακαδημαϊκή θεωρία με την εμπειρία της καθημερινής ζωής στη διαδικασία της εκπαίδευσης. Δεν μένω στάσιμη, αλλά προσπαθώ συνεχώς να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου και τις μεθόδους απόκτησης τους και να αναπτύσσω τις δεξιότητές μου. Ως καθηγήτρια προσπαθώ να ανταποκριθώ στις ατομικές μαθησιακές ανάγκες και να μην περιορίζω τους μαθητές στους προκαθορισμένους στόχους μιας διδακτικής ώρας, να στηρίξω τους μαθητές να καλλιεργήσουν την πρωτοβουλία της ενεργού συμμετοχής σε αντίθεση με την παθητική πρόσληψη, την παραγωγική σκέψη, με το να τους ενθαρρύνω να ρωτούν και να κάνουν διάλογο στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης, να τους εμπνέω την αίσθηση μιας οριζόντιας, ίσης συνύπαρξης του δασκάλου και των μαθητών στη διαδικασία μάθησης και την συνειδητοποίηση της διαφοράς μεταξύ παιδείας και εκπαίδευσης.
Προσπαθώ να ακολουθώ πολυδιάστατους τρόπους παρουσίασης, μια επιλογή που ενισχύει όλους τους παραπάνω στόχους. Δεν αντιπροσωπεύω την αποκλειστική μετάδοση πληροφοριών, αλλά προσπαθώ να στηρίξω τον σχηματισμό ενός εαυτού και την ενσωμάτωσή τους στην ευρύτερη κοινωνία.
Για αυτό δεν μένω μόνο στην τάξη της εκπαίδευσης. Πιστεύω ακράδαντα στις σχέσεις που έχω με τους μαθητές μου εκτός αυτού του πλαισίου. Συζητάμε θέματα που του αφορούν προσωπικά, στην οικογένεια, στην κοινωνία. Μέχρι σήμερα διατηρώ μαζί τους όμορφες σχέσεις εμπιστοσύνης. Καταλαβαίνω ότι ένας μαθητής είναι μια εκδοχή ενός έφηβου ανθρώπου, τον οποίο ένας άλλος άνθρωπος, ο οποίος έχει επιλέξει τον κοινωνικό ρόλο του εκπαιδευτή, πρέπει να τον προσεγγίσει πολυπαραγοντικά, σε ομαδικό πνεύμα, ζητώντας κατευθύνσεις και από άλλες ειδικότητες, όπως ψυχολόγους ή κοινωνικούς λειτουργούς, ενώ ο ίδιος ο καθηγητής πρέπει να κάνει μια διαδικασία αυτοδιδασκαλίας παράλληλα, να διαβάσει σχετικά επιστημονικά κείμενα για να μπορεί να χειρίζεται δύσκολες ή πολύπλοκες καταστάσεις, όταν απαιτείται.
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 9 € | 9 € |
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 9 € | 9 € |
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 9 € | 9 € |
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 9 € | 9 € |
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 9 € | 9 € |
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 15 € | 15 € |
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;
Το email σας καταχωρήθηκε με επιτυχία