για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
- Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών σε παιδιά και ενήλικες σε όλα τα επίπεδα.
Υπεύθυνη προετοιμασία για τα πτυχία Lower και Proficiency, καθώς και προετοιμασία για τις Πανελλήνιες εξετάσεις.
- Κάνω μεταφράσεις από Αγγλικά σε Ελληνικά και αντίστροφα.
Έχω μεταφράσει σε επαγγελματικό επίπεδο θεατρικά έργα.
- Για τη μεταδοτικότητα και τη μεθοδικότητα μου
- Για την έμφαση που δίνω στην ακρίβεια της γλώσσας
- Για την εξειδίκευση μου στους ιδιωματισμούς
- Online μαθήματα
- Προσφέρεται δωρεάν μάθημα είκοσι λεπτών
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 12 € | 12 € |
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Ο Γιάννης είναι ένας εξαιρετικός καθηγητής με βαθιά γνώση και απέραντη αγάπη για την Αγγλική γλώσσα . Χρειάστηκε, για την δουλειά ,να φρεσκάρω τα Αγγλικά μου και πραγματικά με βοήθησε πολύ καθως στοχευσε ακριβώς στις ανάγκες μου .Κατάφερε με την υπομονή,την επιμονή,και την ευγένεια του να κρατήσει το ενδιαφέρον μου και να μην τα παρατήσω και τον ευχαριστώ πολύ γι αυτό!!!
Ο Γιάννης είναι ένας δάσκαλος που σέβεται το μαθητή του και θέλει να τον βοηθάει σε οποιαδήποτε απορία έχει. Ξέρει την Αγγλική γλώσσα σα μητρική του. Προσωπικά η άποψη μου είναι ότι με έχει βοηθήσει στις μαθησιακές μου δυσκολίες και ότι θα μάθω καλά Αγγλικά μαζί του, κάτι που δε μπόρεσα να κάνω με άλλους καθηγητές γιατί δεν είχαν την υπομονή και τη γνώση. Πάνω από όλα όμως είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣΣΣ, σπάνια το συναντάς αυτό.
Αυτό που ήθελα ήταν μόνο προφορικά για εξοικείωση με την γλώσσα. Ούτε γραμματική, ούτε διάβασμα. Ο Γιάννης κατάλαβε αμέσως την ανάγκη μου και πολύ χαλαρά, άνετα και ήρεμα συζητούσαμε στα αγγλικά. Πολύ έξυπνα και μέσα από την συζήτηση, μου περνούσε τους κανόνες της γραμματικής και μου μάθαινε νέο λεξιλόγιο. Πολύ ευχάριστη εμπειρία.
Εξαιρετικός δάσκαλος, φοβερός επαγγελματίας, μεταδοτικός και πρόθυμος να σε βάλει στον κόσμο της αγγλικής γλώσσας. Η ώρα του μαθήματος περνάει ευχάριστα και ο Γιάννης είναι πρόθυμος να σου λύσει κάθε απορία, ερώτηση. Μέχρις στιγμής με έχει βοηθήσει πάρα πολύ με τα κενά που είχα αφήσει στα Αγγλικά. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα!
Ενδιαφερόμουν για το Προφίσενσι του Μίσιγκαν, με στόχο τις Εξετάσεις Δεκεμβρίου 2024. Έκανα 14 μαθήματα με τον κ.Ρενδούμη, το διάστημα Σεπτέμβριος 2023-Ιανουάριος 2024. Ένα τρίωρο κάθε Τρίτη. Έχω να κάνω 10 παρατηρήσεις : 1.Ο κ.Ρενδούμης, γράφει ΚΑΚΩΣ ΣΤΟ ΣΑΙΤ, ότι μεταξύ άλλων, κάνει μαθήματα για Προφίσενσι… Όταν τον πήρα όμως τηλέφωνο και του είπα να ξεκινήσουμε, μου είπε ότι «έχω σταματήσει εδώ και κάποια χρόνια, γιατί δεν μου αρέσουν τα καλούπια των εξετάσεων. Θέλω να κάνω ελεύθερο μάθημα. Μπορώ όμως, να προσπαθήσω ξανά για Προφίσενσι, αν θες. »… Αν λοιπόν έχει σταματήσει να κάνει Προφίσενσι (ή αν δεν έχει κάνει ποτέ), γιατί γράφει στο σάιτ ότι κάνει; 2. Στα 14 μαθήματα μας, κάναμε ΜΟΝΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ και τίποτα άλλο. Κανένα άλλο part. Όταν λέμε ότι κάναμε Γραμματική, εννοώ ότι χρησιμοποιήσαμε ένα βιβλίο B2 (και όχι C2), διότι ο κ.Ρενδούμης ήθελε να ξεκινήσουμε πρώτα με "ύλη Β2", διότι όπως είπε "μπορεί να έχεις Β2, αλλά καλό είναι να τα ξανα-θυμηθούμε". Δεν είχε άδικο σε αυτό, με την διαφορά όμως, ότι όπως θα αποδειχθεί από αυτά που θα πω παρακάτω, απλά ήθελε να φάει χρόνο, για να αποφύγει το μάθημα για C2... Σε 14 τρίωρα μαθήματα και κάνοντας ΜΟΝΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ από αυτό το βιβλίο, κάναμε τους 12 χρόνους , τα modals και την παθητική φωνή. 3.Η μεταδoτικότητα του σαν καθηγητής ήταν σχεδόν μηδαμινή. Σου έδινε την εντύπωση ότι την ώρα που παρέδιδε (το έκανε χωρίς να χρησιμοποιεί βιβλία ή σημειώσεις, κάτι το οποίο έλεγε με καμάρι), προσπαθούσε ο ίδιος με αρκετές παύσεις, να θυμηθεί κανόνες. Ήταν σαν να εξεταζόταν ο ίδιος και όχι σαν να παρέδιδε... 4.Τετράδιο με τον κ.Ρενδούμη δεν υπήρχε, διότι δεν υπήρχαν σημειώσεις, σχετικές με το μάθημα της Γραμματικής. Μου είπε μόνο να αγοράσω ένα βιβλίο , επιπέδου B2. Είχα εγώ ένα παλιό τετράδιο Γραμματικής, με σημειώσεις 200 σελίδων, που είχα φτιάξει το 2015, το οποίο κοίταζα. Μάλιστα, ο κύριος Ρενδούμης δεν ένιωθε άνετα με την παρουσία αυτού του τετραδίου... 5. Επίσης, την ώρα που κάναμε Γραμματική (το μόνο part που κάναμε σε 14 τρίωρα μαθήματα), ο κ.Ρενδούμης σχεδον συνέχεια διέκοπτε το μάθημα Γραμματικής όταν έβρισκε κάποια λέξη, και μου έλεγε συνώνυμες λέξεις και το πώς προφέρονται οι λέξεις, κάτι στο οποίο έδειχνε σχολαστικότητα. Προσοχή : Αν ακολουθείς αυτό που σου ζήτησε ο μαθητής που σε πληρώνει, τότε ναι. Μπορείς, ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ , να κάνεις και αυτά τα επιπρόσθετα.. Συμφωνώ. Όμως ο κ.Ρενδούμης, πιο πολύ έκανε τα επιπρόσθετα, παρά τα βασικά, για τα οποία πληρωνόταν.. Και έτσι, ΔΙΕΚΟΠΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ το μάθημα, για να κάνει άσκοπη επίδειξη δικών του γνώσεων, δημιουργώντας στο μάθημα ένα χάος.… Ήταν ένα μάθημα χωρίς δομή, χωρίς στόχευση, χωρίς αρχή, μέση και τέλος. Ειλικρινά, δεν έχω ξανακάνει πιο άναρχο μάθημα στη ζωή μου. 6.Στις ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ φορές που τον ρώταγα απορίες, φαινόταν (τις μισές φορές), ψιλο-ενοχλημένος… Θυμάμαι χαρακτηριστικές απαντήσεις του όπως «Γιατί κόλλησες τώρα με αυτό»;;; «Τα έχουμε πει αυτά» «Γιατί αγχώνεσαι»;;; 7.Δεν μελέτησε τίποτα, σχετικό με την ύλη των εξετάσεων. Για του λόγου το αληθές, στο 1ο και μοναδικό "μάθημα" Speaking, (η μόνη φορά που κάναμε οτιδήποτε άλλο πλην Γραμματικής Β2 και είχε διάρκεια 20 λεπτά), ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΡΕΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΣΑ, ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ SPEAKING, προσπαθώντας ΚΑΙ ΟΙ 2, να καταλάβουμε το format. Άρα, επί της ουσίας δεν ήταν μάθημα Speaking.. Ήταν ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ... Εκεί, σιγουρεύτηκα για κάτι. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΦΙΣΕΝΣΙ...(ενώ δεν είμαι και σίγουρος για το αν κατέχει, κάποιο, εκ των 2 πιο απαιτητικών C2, που όλοι ξέρουμε ποια είναι).. Το χειρότερο όμως είναι, ότι δεν μπήκε καν στον κόπο να προετοιμαστεί από το σπίτι.. 8.Πολλές φορές, αντί να μου διορθώσει τις ασκήσεις κατευθείαν με το λυσάρι για να κερδίσουμε χρόνο, τις έλυνε ο ίδιος και γεμάτος αγωνία μου έλεγε να κοιτάξω το λυσάρι για να δει αν είναι σωστός...... 9.Επανάλαμβανε συνεχώς , φράσεις τύπου "με τις εξετάσεις δεν μαθαίνει κάποιος κάτι", ενώ λες και εξεταζόταν ο ίδιος, ρώταγε ΔΙΑΡΚΩΣ "Άκη, δεν κάνω ωραίο μάθημα; Αυτοδίδακτος είμαι και κοίτα πως τα κατάφερα". Μόνο που δεν ήμουν εγώ ο Δάσκαλος Αγγλικών για να κρίνω τον κ.Ρενδούμη και ο κ.Ρενδούμης δεν ήταν ο μαθητής... 10.Και τώρα, πάμε στο κερασάκι στην τούρτα.. Στο σημείο αυτό, να αναφέρω ότι ο κ.Ρενδούμης γνώριζε ότι την σύντροφο μου, την λένε Αγγελική.. Θα γίνει σε πολύ λίγο κατανοητό, γιατί το αναφέρω αυτό. Σε μάθημα για την Παθητική Φωνή, στο οποίο ο κ.Ρενδούμης χωρίς να διδάξει σχεδόν τίποτα, μου έβαλε κατευθείαν , εκείνη την ώρα, προχωρημένη άσκηση δική του να λύσω, επειδή του είπα ευγενικά ότι "με πας στα βαθιά κατευθείαν", ο κ.Ρενδούμης, άρχισε να νιώθει ενόχληση... Τότε λοιπόν, μου είπε να κάνω άλλη μια πρόταση, από την ενεργητική, στην παθητική φωνή, με 2 τρόπους… Η πρόταση έλεγε το εξής ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ…… «John said that he did not expect from Angie, to cheat Akis so early»….. Αναφέρω το περιστατικό αυτό, για να τονίσω ότι ο κ.Ρενδούμης (υπό τον μανδύα του...μπλακ χιούμορ, που δεν θα μου έκανε ούτε ο καλύτερος φίλος μου), έβγαλε "εκδικητική" διάθεση, όταν άρχισε πλέον να εμπεδώνει ότι δεν ήμουν ένας "βολικός" (όπως το έχει στο μυαλό του) μαθητής... Προφανώς, είχε συνηθίσει να κάνει μαθήματα σε μικρά παιδιά, ή σε ενήλικους που δεν πάνε για κάποια πιστοποίηση και εγώ τον έβγαλα από την comfort zone του. Αν και μου ήτανε πολύ δύσκολο , κρατήθηκα να μην αντιδράσω ακραία. Το μάθημα τέλειωσε και λίγες μέρες μετά, έστειλα ένα μέιλ στον κ.Ρενδούμη λέγοντας του ότι «σταματάμε, γιατί έχω πολλή δουλειά και δεν προλαβαίνω να διαβάσω».. Με βάση τα παραπάνω, αποφάσισα να καταγγείλω τον κ.Ρενδούμη για την άκρως αντι-επαγγελματική συμπεριφορά του , ώστε να προστατεύσω τυχόν μελλοντικά "θύματα" του. Τελειώνοντας, θέλω να απευθυνθώ στους ανθρώπους που θέλουν να πάρουν κάποια πιστοποίηση για Αγγλικά. Αν έχετε σοβαρούς στόχους και στοχεύετε σε απαιτητικές πιστοποιήσεις , τύπου ECPE , ψάξτε για ανθρώπους που έχουν κατά προτίμηση τελειώσει Αγγλική Φιλολογία και που προφανώς έχουν μια εμπειρία πολλών ετών, σε προετοιμασία εξετάσεων C2… Ευτυχώς, εγώ αυτό το έκανα, αφού σταμάτησα με τον κ.Ρενδούμη ... Το πάθημα, μου έγινε μάθημα. Ευχαριστώ το φιλόξενο σάιτ, για τον χρόνο και το χώρο και ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.
Ο Γιάννης είναι ένας εξαιρετικός καθηγητής με απίστευτες γνώσεις και μεταδοτικότητα. Στα μαθήματα του χρησιμοποιεί καινοτόμες μεθόδους έξω από τα κοινότυπα πλαίσια διδασκαλίας το όποιο είναι κάτι πρωτόγνωρο και πραγματικά ουσιώδες για το μαθητή δίνοντας του μαζί με ευχαρίστηση και θεληση για μάθηση και γνώσεις που μένουν!
Εξαιρετικός στην δουλεία του ! Ένα χρόνο τώρα με έχει βοηθήσει να εξελιχθώ πάντα με καλή διάθεση και το σημαντικό ένας άνθρωπος που με την βοήθεια του μπορείς να φτάσεις στον στόχος σου ! Τον συστήνω ανεπιφύλακτα
Ο Γιάννης είναι ένας δάσκαλος Αγγλικών που θα ονόμαζα "κινούμενο λεξικό". Είναι πολύ καλά ενημερωμένος και διαβασμένος, με έντονες καλλιτεχνικές τάσεις και ευαισθησία. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα !
Ο Γιάννης διαθέτει, εκτός από πολλές γνώσεις, φαντασία, ευελιξία, κε΄φι και προπάντων αγάπη για τα αγγλικά και τη διδασκαλία τους!
Πολύ καλός στο μάθημα του. Ευγενικός και νοιάζετε για το μαθητή του πως τα πηγαίνει! Χαρά του είναι να βλέπει βελτιώσει. Είναι τυπικός στο μάθημα του.
Πολυ καλος, δινει μεγαλη προσοχη στην λεπτομερεια και δεν αφήνει κενα. Ειναι ευχαριστος με τα παιδια και προσαρμοζεται στις αναγκες τους.
Ο Γιάννης είναι ένας αξιόλογος καθηγητής. Έχει έναν ιδανικό τρόπο μάθησης που σε κάνει να νιώθεις άνετα. Είναι μεταδοτικος και κατανοητός,το μάθημα γίνεται όλο τα αγγλικά και η προφορά του είναι σαν Άγγλος!!!
Συνεργαζόμαστε με τον Γιάννη 3 χρόνια τώρα... Είναι συνεπής μεταδοτικός και έχει αγάπη για αυτό που κάνει !!!
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;
Το email σας καταχωρήθηκε με επιτυχία