για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Είμαι Υποψήφια Διδάκτωρ στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στη σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, το αντικείμενό ενασχόλησης μου είναι το πεδίο του χώρου μέσα από μία πολιτική, κοινωνική και ψυχολογική οπτική.
Έχω αποφοιτήσει από τη σχολή Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου ενώ κατέχω Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης στη Πολιτική Επιστήμη, με Άριστα.
Διδάσκω μαθήματα που άπτονται του ευρύτατου διεπιστημονικού μου πεδίου.
Έχω πενταετή εμπειρία στη διδασκαλία μαθητών και φοιτητών.
Τα μαθήματα τα οποία είμαι σε θέση να διδάξω είναι τα εξής :
Πανεπιστημιακό επίπεδο :
• ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ
• ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΠΑΝΤΕΙΟΥ)
• ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
• ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ
• ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
• ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΒΟΛΟΥ
• ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
• ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ
ΕΚΠΑ
Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης ΕΚΠΑ
• Τμήμα Φιλολογίας
• Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας
• Θεατρικών Σπουδών
• ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
• Τμήμα Κοινωνιολογίας
• Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και ιστορίας
• Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας
ΕΑΠ
• Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό
• Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό
• ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΚΥ
• ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
• ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
• ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΠΚΥ
• ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Αρωγός και οδηγός της διδακτικής μου ενασχόλησης αποτελεί η εκπαίδευσή μου στη ψυχολογία και την ψυχοθεραπεία, που σε συνδυασμό με το γνωστικό μου υπόβαθρο συνιστούν εγγύηση επιτυχίας για κάθε εκπαιδευόμενο που θα επιλέξει να συνεργαστούμε.
Εξάλλου, η φροντίδα και η πολύπλευρη κατανόηση των αναγκών των μαθητών μου αποτελεί πάντα πρώτη προτεραιότητα.
Η μέθοδος διδασκαλίας που υιοθετώ και η οποία εστιάζει στην επιτυχία της αρχικής στοχοθεσίας, μπορεί να αναλυθεί στα ακόλουθα βήματα:
Βήμα Πρώτο: Σφαιρική Κατανόηση των αναγκών και των στόχων του μαθητή/φοιτητή και διαμόρφωση του εκπαιδευτικού έργου με άξονα και σημείο αναφοράς τον εκπαιδευόμενο
Βήμα Δεύτερο: Στοχοθεσία και Χρονοδιάγραμμα επίτευξης των Στόχων με το βλέμμα πάντα στραμμένο στις ανάγκες του εκπαιδευόμενου
Βήμα Τρίτο: Συνεχής αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των επιδόσεων του εκπαιδευόμενου με κατάλληλα διαδραστικά και αξιολογικά εργαλεία, προκειμένου να επιτευχθεί στον απόλυτο βαθμό ο τελικός στόχος.
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Εξαιρετική στη δουλειά της και κυρίως ανθρώπινη με μεταδοτικότητα!!!! Ευχαριστούμε Βέρα!!
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;
Το email σας καταχωρήθηκε με επιτυχία